عاشقـترین عاشق...

میگن تو که رفتی،چرا به یادتم؟؟
میگن...اگه برات مهم بودم لااقل سراغی میگرفتی.
میگن انقد برات بی ارزشم که دوست نداری تو چشام نگاه کنی.
میگن خودت گفتی دیگه دوسم نداری.
میگن دیگه دستای تو،گرمی دستامو نمیخواد.
میگن از اولش دروغ بود که تو دوسم داری.
و میگن اینم نتیجه دل بستنای من شده.

اما من باور ندارم...

تو دلت پاکتر از این حرفاس که تنهام بذاری.
پشت سرم بشینی بگی دوسم نداشت،بگی برات فرقی نداره با کی ام،
بگی مهم نیست که کجام، بگی اینم حقه منه.
تو دلت پاکتره...
قدر مهربونیام میدونیمیدونم،خوب میدونی.
میدونم خودت میدونی که چقد دوستت دارم...
میدونم حتی اگه رفتی و من تنها شدم...
دست تو نیست...قسمت سرنوشته که دستامونو از هم ربود...
میدونم برات مهمم...میدونم دوســــــم داری...
هرچی هم زخم زبونم بزنن،من میدونم...
واسه اینه که

از اون روزی که رفتی چشم به راهت موندم هنوز...
امروز و فردا میکنم...میگم شاید فردا بیای...
میگم شاید مونده هنـوز...
شاید هنوز تا وقت برگشته تو مونده...هی میگم.
با همین امروز و فردا کردنا...
چند ماهه من تنهای تنهام و نه عطرت رفته و نه یادت فراموشم شده...
اما بازم چشم انتظارم...

میدونی خیلی گذشته؟؟؟میبینی چی به روزم اومده؟

دستام از تنهایی ســــــــــــرده...
تنها یادگار تو، یه تار مو رو تخت خوابم مونده که عطر تو داره.
هرشب از رو بی کسی پیشش میخوابم.
وقتی خوابم میبره،تنها نمیشم...پیشمی...تو خواب،تو رویامی.
همینجا پیش من...
دستات تو دستامه...هنوزم گرمی و حس میکنم دوسم داری.
وقتی کنارم نیستی واسه دلخوشی...
تو کوچه ی خاطره ها قدم زدن همیشه کار من شده.

راستی بگو...

وقتی کنارت نیستم و دستام تو دستای تو نیست...
کی مثه من وقتی دلت میگیره...
نازت میکنه...تا ته تموم غصه هات
و میشنوه...
کی تا یه کم ناز میکن
ی حرفی نداره،مثه من ناز چشاتو میخره؟
کی واسه تو...مثه منه؟
راستی اگه جام خالی نیست اونجا بگو...
شاید اونم دوستت داره.
ولی خداییش بهم بگو قد خودم دوستت داره؟
اگه یه روز حالت بد شه...میاد و آرومت کنه؟
اگه بهش بدی کنی،مثه من چیزی نمیگه؟
یا که اون...همونه که دوسش داری...اون مرد رویاییت شده؟
ما که حرفی نداریم...خب شایدم دوسش داری.
شاید که خوشبختت کنه.اما گلم کاشکی بدونی هرچی هم عاشق بشه،دنیا رو هم به پات بریزه...
حتی قد عشقی که فقط تو یه قطره اشک من بود...عاشق نیست.
هرچی هم داد بزنه...بگه تو رو دوستت داره حتی قد عشقی که فقط تو یه نگاه من بود عاشق نیست.
هرچی بگه...هرچی کنه...
باز میدونم...اونی که خیلی عاشقه...فقط منم...
شاید اون از من سر تره،شاید...
ولی عاشقترین عاشق...فقط...بازم منم.
هرچی بشه...
یا هرکسی هرچی بگه...
یادت نره...
عاشقـتـــــــــــــــرین عاشــــــــق منـــم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:18 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com